Könyveink

Nemzetközi Marketing

nemzetkozi-marketing.jpg
nemzetkozi-marketing.jpg
Cikkszám: 978-963-0596-23-7
5 200 Ft 4 420 Ft
4 210 Ft + Áfa
Egység: 1 dbBruttó egységár: 4 420 Ft / 1 db
Kiadó: Egyéb
Eredeti cím:Nemzetközi marketing
Író:
  • Rekettye Gábor-Tóth Tamás-Malota Erzsébet
Nyelv:
  • Magyar
Kötésmód:
  • Kartonált
Oldalszám:474
ISBN:978-963-0596-23-7
 

Könyv ismertetője

Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem, aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a nemzetközi környezetet, a kultúrák, az üzleti-, és marketingszokások közötti különbségeket. Ezt a nemzetközi affinitást azonban nem is olyan könnyű megszerezni. A szerzők könyve sokat segíthet az olvasónak abban, hogy részletes és friss képet kapjon a nemzetközi gazdaságban végbemenő folyamatokról, valamint az azokhoz való marketingalkalmazkodás feltételeiről és eszközeiről. Rekettye Gábor öt évet élt és dolgozott Japánban, éppen ezért otthonosan mozog az ázsiai, távol-keleti környezetben is. Ez, valamint az ő és szerzőtársainak kutatói, szerzői múltja garancia arra, hogy az olvasók értékes könyvet vehessenek kezükbe.

 Morita Tsuneo

a Tateyama R & D Europe Ltd. vezérigazgatója,

volt egyetemi tanár, Hosei Egyetem, Tokió

 

A nemzetközi marketing tudományos igényű bemutatását szolgálja Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet nagyszerűen szerkesztett, hiánypótló műve. A könyvben közreadott ismeretanyag nagymértékben hozzájárulhat a nyitott, exportorientált magyar gazdaság válság utáni felemelkedéséhez, fejlesztéséhez.

Rekettye Gábor rendkívül körültekintően foglalkozik azokkal a nemzetközi kritériumokkal, amelyekre -bár csekély a ráhatásunk-, de ismeretük és hozzájuk való alkalmazkodásunk elősegíti marketing-döntéseink előkészítését és sikeres végrehajtását.

Nagy értéke a könyvnek a kulturális jellemzők és különbözőségek, valamint a marketingkommunikációs eszközök interkulturális szempontú bemutatása Malota Erzsébet és Tóth Tamás tollából, hisz a fogyasztói szokások és a kommunikáció elemzése nélkül nem juthatunk közel a fogyasztók eszéhez és szívéhez. Ehhez járul hozzá napjaink új digitális eszköztárának ismertetése is, Csordás Tamás és Gáti Mirkó által.

Az exportőr vállalatok tudatos piaci tevékenységéhez ad nélkülözhetetlen támpontokat Rekettye Gábor a külpiacra való kilépés formáinak és a nemzetközi marketing eszköztárának bemutatásával, alapos elemzésével, tanulságos példákkal és esetekkel alátámasztva.

Jó szívvel ajánlom a könyvet minden gazdasági szakembernek, kutatónak és egyetemi hallgatónak.

 Sugár András

a Máltai Köztársaság tiszteletbeli konzulja

a Westel, a T-Mobile volt vezérigazgatója

Értékelés+Eddigi értékelések: 0

Add meg a neved!
Írd le hogy mi az ami nem tetszik!
Írd le a véleményed!
Add meg az ellenőrzőkódot!
Ellenőrzés
Még nincsenek vélemények ehhez a termékhez

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhess akcióinkról, megjelenéseinkről és legjobb ajánlatainkról!

NAIH-75246/2014.

Előkészületben

-25%
3 790 Ft 2 842 Ft 2 707 Ft + afa

Híreink

A Szulejmán sorozat részei történelmi időrend, megjelenési sorrend és szerzők szerint

A Szulejmán sorozat részei történelmi időrend, megjelenési sorrend és szerzők szerint

Kedves Olvasóinknak szeretnénk egy kis segítséget nyújtani a Szulejmán sorozatunk áttekintéséhez, amit a A TV is évekig töretlen népszerűséggel sugárzott. A Szulejmán sorozat megjelent kötetei önállóan, külön-külön is izgalmas, lebilincselő olvasmányok. A sorozat kötetei egymástól elkülönítve, íróként is külön egységet képviselnek. De a szerzők külön köteteiben, időrendiségében mindegyik kötet egymásra épül. Ne zavarjon meg senkit, hogy a Szulejmán sorozat a sztár író Demet Altınyeleklioğlu és a nemzetközi dijat kapott Ann Chamberlin (Szafije, A szultán lánya) illetve Fatima Melek műveiből tevődik össze.

Rádió interjúk könyvekről

Facebook