Könyveink

Nemzetközi Marketing

nemzetkozi-marketing.jpg
nemzetkozi-marketing.jpg
Cikkszám: 978-963-0596-23-7
5 200 Ft 4 160 Ft
3 962 Ft + Áfa
Egység: 1 dbBruttó egységár: 4 160 Ft / 1 db
Kiadó: Egyéb
Eredeti cím:Nemzetközi marketing
Író:
  • Rekettye Gábor-Tóth Tamás-Malota Erzsébet
Nyelv:
  • Magyar
Kötésmód:
  • Kartonált
Oldalszám:474
ISBN:978-963-0596-23-7
 

Könyv ismertetője

Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem, aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a nemzetközi környezetet, a kultúrák, az üzleti-, és marketingszokások közötti különbségeket. Ezt a nemzetközi affinitást azonban nem is olyan könnyű megszerezni. A szerzők könyve sokat segíthet az olvasónak abban, hogy részletes és friss képet kapjon a nemzetközi gazdaságban végbemenő folyamatokról, valamint az azokhoz való marketingalkalmazkodás feltételeiről és eszközeiről. Rekettye Gábor öt évet élt és dolgozott Japánban, éppen ezért otthonosan mozog az ázsiai, távol-keleti környezetben is. Ez, valamint az ő és szerzőtársainak kutatói, szerzői múltja garancia arra, hogy az olvasók értékes könyvet vehessenek kezükbe.

 Morita Tsuneo

a Tateyama R & D Europe Ltd. vezérigazgatója,

volt egyetemi tanár, Hosei Egyetem, Tokió

 

A nemzetközi marketing tudományos igényű bemutatását szolgálja Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet nagyszerűen szerkesztett, hiánypótló műve. A könyvben közreadott ismeretanyag nagymértékben hozzájárulhat a nyitott, exportorientált magyar gazdaság válság utáni felemelkedéséhez, fejlesztéséhez.

Rekettye Gábor rendkívül körültekintően foglalkozik azokkal a nemzetközi kritériumokkal, amelyekre -bár csekély a ráhatásunk-, de ismeretük és hozzájuk való alkalmazkodásunk elősegíti marketing-döntéseink előkészítését és sikeres végrehajtását.

Nagy értéke a könyvnek a kulturális jellemzők és különbözőségek, valamint a marketingkommunikációs eszközök interkulturális szempontú bemutatása Malota Erzsébet és Tóth Tamás tollából, hisz a fogyasztói szokások és a kommunikáció elemzése nélkül nem juthatunk közel a fogyasztók eszéhez és szívéhez. Ehhez járul hozzá napjaink új digitális eszköztárának ismertetése is, Csordás Tamás és Gáti Mirkó által.

Az exportőr vállalatok tudatos piaci tevékenységéhez ad nélkülözhetetlen támpontokat Rekettye Gábor a külpiacra való kilépés formáinak és a nemzetközi marketing eszköztárának bemutatásával, alapos elemzésével, tanulságos példákkal és esetekkel alátámasztva.

Jó szívvel ajánlom a könyvet minden gazdasági szakembernek, kutatónak és egyetemi hallgatónak.

 Sugár András

a Máltai Köztársaság tiszteletbeli konzulja

a Westel, a T-Mobile volt vezérigazgatója

Értékelés+Eddigi értékelések: 0

Add meg a neved!
Írd le hogy mi az ami nem tetszik!
Írd le a véleményed!
Add meg az ellenőrzőkódot!
Ellenőrzés
Még nincsenek vélemények ehhez a termékhez

Hírlevél

Értesüljön legfrissebb akcióinkról, könyveinkről első kézből.

NAIH-75246/2014.

Híreink

A Navarra trilógia csak a kiadóban 30% kedvezménnyel

A Navarra trilógia csak a kiadóban 30% kedvezménnyel

Amennyiben együtt rendeli meg a Navarra trilógia első három kötetét, úgy most 30% kedvezményt adunk Önnek.
Dolores Redondo Navarra trilógia krimi csomag

Az I. kötet A láthatatlan őrző 29, a II. kötet A csontok öröksége 12, a mostani kötet, az Áldozat a viharnak pedig 7 kiadásban jelent már meg, és 1 millió példányban kelt el csak Spanyolországban. A trilógiát 33 országban adták ki, és már forgatják a filmet is, mely 2017-ben kerül a mozikba.

Nyomozzon együtt Amaia Salazar felügyelőnővel a mitológia, a kereszténység és a mágia világában. A trilógia befejező részében a Pireneusok mondavilága, egy szekta több évtizedes tevékenysége és alantas pszichológiai játszmák teszik még érdekfeszítőbbé  Amaia Salazar nyomozását  és családjának történetét.

Facebook